1. Vraciame sa k osobnému rokovaniu dňa 5.3.2016, v priebehu ktorého sme dohodli toto:

We refer to our face to face meeting dated 5th March 2016 in the course of which the following has been agreed on:

 

      2. Preverili sme znovu všetky svoje možnosti a oznamujeme Vám nasledovné:

 

We have reconsidered all our possibilities and let you know the following:

 

      3. Musíme Vám oznámiť, že  nemôžeme vyhovieť Vašej požiadavke.

 

We have to let you know that we cannot meet your requirement.

 

      4. Dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste predložili svoj návrh v lehote 30 dní. Po jeho posúdení Vám zašleme naše stanovisko.

 

We would like to ask you to submit your proposal within 30 days. After considering it, we will deliver you our opinion.

 

      5. Ľutujeme, že Vám nemôžeme podať okamžitú správu vzhľadom na neprítomnosť riaditeľa.

 

We are sorry not to provide you with an immediate report because of the director’s absence.

 

     6. Ak by Vám toto riešenie vyhovovalo, prosíme o správu obratom.

 

If this solution is convenient/suitable for you, let us know your opinion by return.

 

     7. Vzhľadom na naliehavosť prípadu Vás prosíme o okamžitú odpoveď.

 

With reference to the urgency of the case we would like to ask you to reply as soon as possible.

 

     8. Ak nedostaneme iné pokyny, budeme postupovať ako obvykle.       

 

Shall we not receive any other instructions, we will proceed as usually.

 

Autorka: PaedDr. Eva Gáboríková, PhD., M.A.

Foto: Pixabay.com