predplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.
súhlasímpredplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://id.epi.sk/login
K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK
V nasledujúcom článku chceme poukázať na to, ako sa vyvíja komunikácia na Facebooku, čo ešte v marketingovej komunikácii na tejto sieti funguje a čo už nie... Vopred vás chceme upozorniť, že v texte použijeme výrazy zavedené pre terminológiu používanú v tejto sieti a snáď nám odpustíte, že nepoužijeme všetky slová rýdzo slovenské ani rýdzo anglické, ale v podobe aktuálne zavedenej a typickej pre výrazy vzťahujúce sa k tejto sieti a aktivitám na nej. Takže, čo robiť a čo nerobiť na Facebooku?