V dnešnej dobe sa spoločnosti snažia rôznymi spôsobmi budovať konkurenčnú pozíciu tak, aby vystupovali ako jedinečné v trhovom prostredí. Avšak uspieť so silnou konkurenčnou pozíciou je v tomto období náročné, keďže vznikajú neustále nové spoločnosti v príbuzných odboroch. V súvislosti s konkurenčnou pozíciou by mali spoločnosti hľadať odpovede na najčastejšie otázky: Ako sa odlíšiť od ostatných? Ako byť výnimočný a jedinečný vo svojom odbore? Ako poraziť konkurenčný boj a ukázať svoju silu v trhovom prostredí? Ako povedať zákazníkom, že produkt, ktorý ponúkam, je ten, ktorý oni potrebujú? Ako ukázať zákazníkom, že môj produkt je jedinečný? Odpovede na tieto otázky nám dajú dve kľúčové slová: MARKETING a BRANDING.

Efektívne zvládnutie firemného brandingu a marketingu môže byť v dnešnej dobe náročné a zdĺhavé. V tejto súvislosti  môže spoločnosti pomôcť projektový manažment. Poukázanie na dôležitosť projektového manažmentu vo vzťahu k marketingu a brandingovému procesu súvisí priamo s optimalizáciou nielen finančných, ale aj časových nákladov, ktoré vzniknú počas realizácie jednotlivých kampaní. Projektový manažment ako podporný manažérsky nástroj dokáže značne zvýšiť prínos a efektívnosť brandingových a marketingových kampaní. Podpora projektového manažmentu vedie minimálne k udržaniu a ďalej zvýšeniu ZISKU SPOLOČNOSTI.

Otom, ako efektívne zvládnuť, podporiť a zvýšiť efektívnosť projektového manažmentu, sa dozviete na 2-dňovom školení s Petrom Minárikom, ktorý už viac ako 15 rokov prináša praktickú aplikáciu svetových štandardov projektového manažmentu. Peter na školení vysvetlí, prečo je marketing dôležitý a ako zvýšiť prínos a efektívnosť marketingových kampaní s cieľom optimalizácie časových a finančných nákladov. Všetky podstatné skutočnosti sa bude snažiť vysvetliť prierezom hlavných tém, ktorými budú: 

  • Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
  • Čo je projekt, parametre projektu
  • Projektový manažment a Projektový cyklus
  • Hranice projektu
  • Úvodné zadanie projektu
  • Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu verzus limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
  • Plánovanie projektových aktivít (WBS)
  • Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
  • Plánovanie zdrojov
  • Ukončenie projektu

Na workshope sa naučíte spoznať základné princípy projektového manažmentu, vyskúšate si vybrané nástroje projektového manažmentu priamo vo vzťahu k marketingu a brandingovému procesu (najčastejšie pôjde o projekty týkajúce sa tvorby marketingu a ,,brandu“ novej značky, umiestnenia nového produktu na trh, marketingového prieskumu, prípravy a realizácie odborných workshopov a mnohých ďalších).

V konečnom dôsledku vám workshop prinesie veľa zaujímavých a užitočných informácií, ktoré dokážete efektívne využiť pri rozvoji predmetu podnikania.