Martin Mišík // odborný redaktor
Treba rozlišovať typy zákazníkov?
Každý človek má iný štýl komunikácie a spôsob uvažovania. Preto ak správne neodhadnete typ zákazníka, môžete si ako predajca pekne zavariť...
Ako dosiahnuť obchodné ciele v roku 2014?
Stanoviť obchodné ciele na rok dopredu a správne ich naplánovať nie je jednoduchá úloha. A ešte ťažšia je dosiahnuť ich. Pomôcť vám môžu niektoré z nasledujúcich tipov.
Test prežitia obchodnej firmy
Definitívne sa nachádzame v „novej ére“ predaja. Dôvodom nie je kríza, ale zmena prostredia. Čo najviac ovplyvnilo správanie sa zákazníkov za posledné roky a ako ste sa tomu prispôsobili vy?
Podporujete dostatočne vernosť vašich zákazníkov?
Viete, čo zákazníci na zákazníckom servise najviac oceňujú?