Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Nepodceňujte ochranné známky. Môžu zachrániť váš biznis

Nepodceňujte ochranné známky. Môžu zachrániť váš biznis

Hovoria vám niečo značky ako Adidas, Nike, Facebook, Apple či BMW? Všetky tieto svetoznáme spoločnosti si chránia svoje exkluzívne podnikanie pomocou ochrannej známky. Aj keď vy pri podnikaní možno neplánujete urobiť dieru do sveta, v každom prípade by ste sa mali dobre chrániť pred konkurenciou.

 Vstúpte do „prvej ligy“ a nechajte sa bankou rozmaznávať

Vstúpte do „prvej ligy“ a nechajte sa bankou rozmaznávať

Ak máte na konte pár stotisíc eur, môžete získať vlastného bankára. Ten vám bude diskrétne a pružne spravovať majetok a poradí aj v ponuke nadštandardných produktov. Jednoducho, výnimočným klientom zabezpečí výnimočné služby.

Koučovanie na pracovisku: Módna vlna alebo nevyhnutný trend?

Koučovanie na pracovisku: Módna vlna alebo nevyhnutný trend?

Koučing a koučovanie sú pojmy, ktoré vnímame už všade okolo nás. V osobnom i pracovnom živote. Čím viac o tom čítame, tým viac máme otázok: Čo to vlastne je? Ako to funguje? Na koho sa môžem obrátiť? S otázkami by sme mohli pokračovať. Boli by nevyčerpateľné...

Prečo nedokážeme „normálne“ komunikovať?

Prečo nedokážeme „normálne“ komunikovať?

Nie je dôležité, kto má v rozhovore pravdu. Dôležitý je výsledok. Tento obľúbený citát vám môže zmeniť pohľad na komunikáciu. Pravda je totiž relatívna a každý ju vidí zo svojho uhla pohľadu inak

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook