Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Pivo Corona doplatilo na svoj názov. Hlási najhorší kvartál poslednej dekády

Pivo Corona doplatilo na svoj názov. Hlási najhorší kvartál poslednej dekády

Veľkú smolu prežíva pivovar Corona napriek tomu, že nespravil nič zlé. Názov však v súčasnej pandémii hrá v jeho neprospech a ľudia sú pri kúpe tohto piva opatrnejší. Výroba v Mexiku sa zastavila, no firma tvrdí, že prepúšťať nebude.

Koronavírus: Predstavujú bankovky zvýšené riziko nákazy?

Koronavírus: Predstavujú bankovky zvýšené riziko nákazy?

Podľa národných bánk z rozličných krajín nepredstavujú bankovky a mince zvýšené riziko ochorenia na koronavírus. Aj napriek tomu sú ľudia opatrní a čoraz častejšie využívajú platby bankovými kartami. A to je naozaj správne.

smepripraveni.sk: Databáza dobrovoľníkov z radov odborníkov

smepripraveni.sk: Databáza dobrovoľníkov z radov odborníkov

Hlavným cieľom platformy smepripraveni.sk je vytvorenie jednotnej a funkčnej databázy dobrovoľníkov z radov odborníkov, ktorá by operatívne reflektovala na aktuálne požiadavky zdravotníckych zariadení v čase narastajúcej pandémie COVID-19.

Svetové značky upravili svoje logá – Držme si odstup!

Svetové značky upravili svoje logá – Držme si odstup!

McDonald´s, Coca-Cola, Volkswagen či Audi. To je len zopár firiem, ktoré dali v dnešnej dobe aj prostredníctvom zmeny svojho loga jasne najavo, že najdôležitejšia je izolácia.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook