Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

Bratislava   2°C

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Cieľ pre rok 2014: Dokonalé centrum služieb zákazníkom

Cieľ pre rok 2014: Dokonalé centrum služieb zákazníkom

Pozrite sa s nami bližšie na to, ako by malo vaše centrum služieb zákazníkom reagovať na technologické trendy v časoch multikanálovej komunikácie...

Infografika - Marketingové trendy 2014

Infografika - Marketingové trendy 2014

Aké trendy v marketingu by ste mali využiť v roku 2014 - infografika.

Práve čítame

Práve čítame

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment  // 15.12.2013

Čo sa dozviete v knihe Cukr a bič nefungují?

12 tipov na podporu dobrých vzťahov so zákazníkmi v prostredí sociálnych sietí

12 tipov na podporu dobrých vzťahov so zákazníkmi v prostredí sociálnych sietí

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment  // 15.12.2013

Kvalita vzťahu so zákazníkom významne ovplyvňuje jeho rozhodnutie o ďalšom nákupe...

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám zašleme ZDARMA e-Book - 5 KROKOV K ÚSPECHU

Všimnite si

Facebook