Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Barbara Kotlárová

Barbara Kotlárová // odborná redaktorka

HR branding alebo prečo počúvať názor tých, ktorých nechceme zamestnať?

HR branding alebo prečo počúvať názor tých, ktorých nechceme zamestnať?

Barbara Kotlárová

Barbara Kotlárová  // 21.5.2017

Anglické „user experience“ (skratka UX) sa používa často v súvislosti s návrhom produktov vrátane IT aplikácií a webových stránok. V praxi tento pojem zahŕňa všetky aspekty, ktoré vplývajú na celkový zážitok používateľa (zákazníka) pri využívaní produktu alebo služby

HR marketing

HR marketing

Barbara Kotlárová

Barbara Kotlárová  // 26.3.2014

Ak ste si doteraz mysleli, že HR nemá s marketingom veľa spoločné, dovoľte, aby sme vás vyviedli z omylu. Nezáleží totiž na tom, či hľadáte ľudí pre medzinárodnú spoločnosť, najväčšieho lídra na trhu alebo pre začínajúci start-up – vašou úlohou je nájsť a hlavne prilákať najlepšie talenty na pracovnom trhu. A to je už dnes bez efektívneho marketingu takmer nemožné.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook