Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Martina Drahošová

Martina Drahošová // odborná redaktorka

6 tipov: Sociálne médiá pre vaše podnikanie

6 tipov: Sociálne médiá pre vaše podnikanie

Martina Drahošová

Martina Drahošová  // 6.6.2017

Ak v dnešnej dobe podnikáte, určite viete, že je nevyhnutný online marketing a komunikácia na sociálnych médiách s vašimi zákazníkmi alebo potenciálnymi zákazníkmi. Aktívne pôsobenie a komunikácia na sociálnych médiách je dôležitá v rámci konkurencieschopnosti v odvetví, v ktorom pôsobíte. Ak ste schopní komunikovať a publikovať zaujímavý obsah na vašich firemných profiloch, stanete sa zaujímavejšími a konkurencieschopnejšími.

Top trendy v online marketingu: Postdigitálna éra ako realita

Top trendy v online marketingu: Postdigitálna éra ako realita

Martina Drahošová

Martina Drahošová  // 1.6.2017

Každý dobrý marketér vie, že sa trendy v online svete rýchlo menia. Ak chcete byť informovaní a nezaostávať za konkurenciou, je nevyhnutné čítať o vašom odvetví každý deň a neustále sa vzdelávať.

Kroky smerujúce k potešeniu vašich zákazníkov

Kroky smerujúce k potešeniu vašich zákazníkov

Martina Drahošová

Martina Drahošová  // 20.3.2017

Skúste sa zamyslieť nad nasledujúcimi otázkami: Prečo by ste vášmu priateľovi odporučili nejaký produkt alebo službu? Prečo podporujete nejaký produkt, službu alebo spoločnosť?

Ako urobiť váš predajný proces inbound

Ako urobiť váš predajný proces inbound

Martina Drahošová

Martina Drahošová  // 13.3.2017

Iste vás bude zaujímať, prečo rozprávame v inbound marketingu o predaji. Predaj je dôležitou súčasťou inbound marketingu, pretože vás ako marketérov musí zaujímať, čo sa ďalej deje s vami „vytvorenými“ potenciálnymi zákazníkmi. Ako sme si povedali minule, týchto postupujete tímu predajcov, ktorí s nimi ďalej komunikujú a snažia sa ich ďalej vzdelávať, aby ich motivovali u vás nakúpiť.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook