Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

PR

PR //

7 výhod e-shopu na mieru

7 výhod e-shopu na mieru

PR

PR  // 19.4.2021

Ak máte zložitú štruktúru a veľké množstvo produktov alebo vysoké nároky na úpravu e-shopu, mali by ste pouvažovať o riešení na mieru. E-shop na mieru predstavuje investíciu, ktorá vám do vášho podnikania prinesie viacero plusov, väčšiu mieru flexibility a ľahšie sa prispôsobí vašim požiadavkám. Pozrite sa na 7 výhod, ktoré takýmto riešením môžete získať.

3 základné otázky predtým ako začnete predávať online

3 základné otázky predtým ako začnete predávať online

PR

PR  // 16.4.2021

Prechod predaja a obchodovania z kamenných prevádzok do digitálneho sveta nebol nikdy taký rýchly ako v posledných mesiacoch. Pri transformácii predaja z offline do online však netreba zabúdať na povinnosti, ktoré môžu neskôr podnikateľovi poriadne strpčiť život. Pred prevádzkovaním online predaja a obchodovania by si mal podnikateľ položiť 3 základné otázky, od ktorých sa bude odvíjať právny rámec jeho biznis modelu.

Zapojte sa do súťaže

Zapojte sa do súťaže

PR

PR  // 14.4.2021

Zapojte sa do súťaže a vyhrajte zaujímavé ceny: 2x pobyt v Prahe, 3x kávor a mnoho ďalších.

Ako by mal e-shop komunikovať so zákazníkmi v 21. storočí?

Ako by mal e-shop komunikovať so zákazníkmi v 21. storočí?

PR

PR  // 13.4.2021

Základom správnej komunikácie so zákazníkom je rýchlosť a komplexnosť odpovedí, resp. akýchkoľvek vyjadrení alebo oznámení daného e-shopu. Možno si to predstaviť tak, že v ideálnom prípade by klient nemal mať potrebu sám volať (okrem prípadov, ktoré nie je možné predpokladať) na kontaktné centrum a zisťovať napríklad to, kedy bude vybavená jeho objednávka alebo aká bude výška úhrady.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook