Otvorenie konferencie

Peter Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod, otvorí prvý deň konferencie, dozviete sa z prvej ruky nielen to, ako SAEC funguje, ale najmä, prečo je dôležité mať certifikovaný e-shop a najmä, ako na to. Prvý obsahový blok je zameraný na funkčné nastavenie e-shopu s poukázaním na najčastejšie chyby, s ktorými sa zakladatelia stretávajú. 

Všetko čo potrebujete vedieť o podnikaní v e-commerce!

Prvý blok konferencie je rozdelený do štyroch častí.  Je dôležité si uvedomiť, že konkurenciu pre nás predstavujú všetci, ktorí sú  na internete. Naším cieľom je vystúpiť z davu a odlíšiť sa od konkurencie. Nie vždy platí pravidlo, že mať jedinečný produkt znamená konkurenčnú výhodu. V internetovom prostredí je to skôr o užívateľoch.  Ako vieme, tí sú každoročne náročnejší. Technické spracovanie a funkčnosť e-shopu  predstavuje jeden z najdôležitejších atribútov optimálneho fungovania. Od Alexandra Boteva z NetSuccess sa dozviete, ako úspešne nastaviť váš internetový obchod hneď od úplného začiatku.  Know-how, ktoré musí ovládať každý začínajúci podnikateľ bez ohľadu na to, čo vlastne chcete predávať.  Intuitívny web, relevantný obsah a kvalita webu predstavuje nevyhnutný faktor správneho začiatku. Ako sledovať pohyb návštevníkov, čo nám vlastne prináša webová analytika a ako ju využiť pre zvýšenie zisku, vám v druhom vstupe porozpráva Andrey Sebestyén, špecialista na analytiku z Basta digital. Prečo je statický obsah a neintuitívny web už len hudba minulého tisícročia, ktoré nastavenia e-commerce zarábajú a ako optimalizovať PCC prostredníctvom filtrov, vám vysvetlí v treťom vstupe Peter Jakuš, produktový manažér BUXUS & ANALYTICS LEAD, Ui42. Po tom, čo zvládneme všetky nastavenia a procesy v e-shopoch, je čas venovať sa diferencovaniu e-shopu od konkurencie.  Ako sa odlíšiť v záplave internetových obchodov, vám vysvetlí Michal Král, CEO z Pricemanie.

Samozrejme, pri organizácii sme mysleli aj na vaše pohodlie.  Po hodinovej obedňajšej prestávke v moderných priestoroch Panorama Hotel Resort vo Vysokých Tatrách sa budeme venovať logistike, doprave a skladovému hospodárstvu.

Z prieskumu sme zistili, že doprava  tovaru, čas a spôsob doručenia mnohokrát predstavuje rozhodujúci faktor pri nákupe. Vieme, že zákazníci nevedia počkať,  a ak niečo chcú, chcú to okamžite. Ak im mám  vyhovieť, je dôležité nastaviť optimálne logistické cesty tak, aby to bolo pre nás finančne nenáročné a zároveň aby sme skrátili dodaciu lehotu. Peter Horník,  managing partner FHB Group, vám vysvetlí, prečo je logistika mnohokrát považovaná za srdce e-shopu. Máte už veľký internetový obchod a plánujete preraziť do zahraničia? Ako vstúpiť na ďalší trh a expandovať, vám príde povedať Alexander Jančo, obchodný riaditeľ Zásielkovne.  

Do tretice prichádza samostatný segment, ktorý predstavuje platobné brány. Budeme hovoriť o ich bezpečnosti, rýchlosti a ich pozitívnom dopade na kvalitu a atraktivitu vášho internetového obchodu. Aby ste mali svoje platby „pod kontrolou“, je nevyhnutné oboznámiť sa so zákonom AML. Hovorí vám niečo PSD2? Alebo aký je postup pri platbe online?

Get Together Party

Samozrejme, nezabudli sme ani na relax, pohodu a zábavu. Po ukončení prednášok a chutnej večeri nás čaká Get Together Party, ktorá sa začne o 20:00 a bude prebiehať do skorých ranných hodín – teda aspoň dúfame. Príďte sa teda kultúrne zabaviť spolu s nami s ochutnávkou slovenských slivovíc.

Priebežne vás budeme informovať o programe na ďalšie dni. Ak sa už neviete dočkať, všetky potrebné informácie nájdete tu. Alebo ste sa už rovno rozhodli, že idete? O to lepšie. Do konca mesiaca júl si môžete zakúpiť vstupenku s 10 % zľavou.