Konkurenčné značky sa snažia získať čo najviac ľudí na svoju stranu. Marketingové kampane, reklamy, horúce novinky. Tak vyzerá bežný rok známych značiek, diktujúcich tempo trhu. O to väčšiu pozornosť si získal odkaz britského Burger Kingu adresovaný konzumentom. Vo svojom tvíte nedávno uviedli, aby ľudia neprestávali kupovať jedlo. Nielen od nich, ale aj od priamej konkurencie.

Núdzová situácia prináša nečakané skutky

„Nikdy sme si nepredstavovali, že vás o to niekedy požiadame, ale reštaurácie dávajú prácu tisíckam ľudí, ktorí potrebujú našu i vašu podporu. Nikdy sme neverili, že vás budeme vyzývať, aby ste si objednávali aj od McDonald´s, KFC, Subway, Domino´s Pizza, Pizza Hut, Five Guys, Greggs, Taco Bell, Papa John´s Leon...ale aj u ďalších, nedá sa ich vymenovať všetky. V skratke, od ktoréhokoľvek reťazca. Ak nám chcete pomôcť, neprestávajte využívať drive in-y a takisto aj donášky k vám domov,“ znie odkaz Burger Kingu.

Situácia vo Veľkej Británii je kritická. Za včerajšok vláda oznámila rekordný nárast – viac než 33 000 nových prípadov ochorenia na Covid-19. Tamojší premiér Boris Johnson sa vyjadril, že tieto opatrenia potrvajú minimálne do 2. decembra. Aj preto sú všetky reštaurácie zatvorené a jedinou možnosťou ako prežiť je práve rozvoz či vybavenie objednávok cez vydávacie okienka.