Trnavskú firmu s reklamnými predmetmi, Creocom, budujú jej majitelia od úplných začiatkov s jasnou víziou. A práve tieto 4 hodnoty im pomáhajú v neustálom rozvoji.

Začnite s tým, v čom ste dobrí

Zakladatelia Martin Hlavatovič a Martin Bušo hovoria, že im veľmi pomohlo, že začali stavať firmu tam, kde už mali skúsenosti. To bolo práve v digitálnom prostredí, kde si vybudovali silnú web stránku.

Povedomie značky na internete v roku 2005 znamenalo, že vo svojom priemysle nemali príliš veľa konkurencie. Neskôr web stránku skvalitnili, rozšírili a začali investovať do digitálneho marketingu.

Creocom bol jednoducho prvý na mieste, kde nebol skoro nikto a zároveň zakladatelia začali s tým, v čom si verili a mali s tým skúsenosti. A to dáva podnikaniu pevný základ.

Firmu dopredu posúva iba aktivita

Na firmu, jej aktivity a rozvoj sa treba pozerať realisticky a hlavne prakticky. Vždy, keď sa niečo stane a ovplyvní to firmu, treba vedieť, aké sú straty, resp. prínosy. Nikto z firmy, a hlavne zakladateľ, sa na takúto situáciu nesmie pozerať so zažmúrenými očami.

Veci treba vidieť také, aké v skutočnosti sú. A na ich riešenie podniknúť kroky, čo najskôr. Nekonanie, alebo ohýbanie reality môže firme podlomiť nohy.

Rovnaké to je aj v čase prosperity. Vždy treba konať, nie len o tom rozprávať, to je dôležité aj pri hľadaní príležitostí, pretože tie sa len málokedy objavia bez pričinenia firmy. Práve tejto chybe sme sa snažili v minulosti vyhnúť a preto sme v roku 2010 rozšírili našu činnosť. Odkúpili sme stránku zameranú na predaj reklamných predmetov a rozšírili sme tak naše portfólio. Tento krok sa s odstupom času ukázal ako jeden z kľúčových v rozvoji našej spoločnosti.

Prvoradý je úspech firmy, nie jednotlivca

Niektoré veci sa vo firme nikdy nezmenia a nezáleží na tom, či firma práve začína, alebo už je roky na trhu.

Rovnako ako v prvý deň, aj v budúcnosti musí vedenie firmy rozmýšľať nad tým, kde reinvestovať získané financie. Vždy je priestor firmu posúvať dopredu a treba aktívne hľadať spôsoby, kde sa tento priestor nachádza.

Klienti posúvajú firmu vpred, nie však svojim počtom

Počet klientov je pre firmu veľmi dôležitý. Niektorým firmám stačí 10 klientov, niektoré zase potrebujú tisíce. Sila klientov však netkvie v ich ochote zaplatiť veľa.

Klient je jediná osoba mimo firmy, ktorá by mala chcieť, aby sa služby vašej firmy neustále zlepšovali. Preto sa aj pri jednaní s klientmi Creocom neustále pýta, kde sa treba zlepšovať a aké konkrétne návrhy má klient na mysli.

A práve preto si treba klientov vážiť - veľkých aj malých - každý prichádza s inými skúsenosťami a nadhľadom, ktorý firme pomôže rásť a zlepšovať sa.