Zbytočnosti skončia v koši a tým pádom aj vaše investované peniaze

Rovnako ako v osobných vzťahoch, aj v tých pracovných treba vedieť odlišovať medzi užitočným darčekom a zbytočnosťou. Takže zabudnite nato, že miniete všetky náplne do tlačiarne vo vašej firme a vytlačíte reklamné letáčiky. Tie by vaši obchodní partneri aj tak vyhodili do najbližšieho koša.

Pri obdarúvaní obchodných partnerov treba byť aspoň trochu kreatívny, aby ste sa odlíšili od konkurencie a vynikli nad ňou. Taktiež tým pádom zabudnite na kalendáre, diáre a hlavne perá, ktorých má každý prebytok.

Chcete, aby si vaši obchodní partneri vždy pri rannej káve spomenuli na vašu firmu?

Skúste si dať spraviť napríklad potlač hrnčekov s logom vašej firmy. Samozrejme, nerobme si ilúzie, že do takéhoto hrnčeka budú vaši obchodní partneri doma robiť kávu svojim návštevám a tak propagovať vašu firmu. Ale keďže každému sa pravidelne stane, že ten svoj „pracovný“ hrnček rozbije, budú môcť používať v práci ten váš. A možno si logo vašej firmy všimne ďalší potenciálny obchodný partner.

Prípadne môžete namiesto klasických hrnčekov rozdávať hrnčeky, ktoré budú tepelne izolované. Áno aj na takéto termohrnčeky, či teplené hrnčeky (podľa toho ako ich nazývate) je možné spraviť potlač akú budete chcieť. Takéto hrnčeky určite potešia hlavne tých obchodných partnerov, ktorí sú neustále na cestách a nemajú čas si v kľude vychutnať svoju rannú kávu v pohodlnej kancelárii. Budú si ju tak môcť vychutnať aspoň pri ceste do práce, či na obchodné stretnutie a hrnček od vás ju udrží teplú za každého počasia.