Van Zyl v rozhovore pred autosalónom v Ženeve uviedol, že predaj hybridných modelov Toyota v Európe sa vlani zvýšil o 40 % a podieľal sa 32 % na celkovom odbyte automobilky na kontinente. Dodal, že firma je na najlepšej ceste dosiahnuť svoj cieľ a po roku 2020 zvýšiť podiel hybridov na celkovom predaji na 50 %.

Toyota do svojho "európskeho trhu" zahŕňa 56 štátov, vrátane Izraela, Ruska a Turecka.

Šéf európskej divízie však zároveň pripustil, že vyhliadky Toyoty v Európe zatieňujú blížiace sa voľby v niektorých krajinách a nadchádzajúci brexit. A potvrdil, že pretrvávajú aj problémy na ruskom a tureckom trhu.
Van Zyl sa vyjadril aj k správe, že PSA sa dohodla s americkým koncernom General Motors (GM) na kúpe jeho európskej divízie Opel, čo povedie k vzniku druhej najväčšej automobilky v Európe. Podľa neho to nebude mať žiadny vplyv na stratégiu Toyoty.

Povedal tiež, že Toyota nemení ani stratégiu v Británii bez ohľadu na to, ako dopadnú rokovania o brexite. Pokúsi sa však zlepšiť efektivitu britských závodov. No odmietol hovoriť o plánoch budúcej produkcie. Dodal iba, že Toyota bude pokračovať vo výrobe áut v Británii.