Redakcia - Zisk manažment //
Návod na obchodný úspech? Dajte spotrebiteľom, čo chcú
O práci v obchode možno nikdy nesnívali, ale našli sa v nej a objavili svoj talent. A ako dobrí manažéri svojou prácou pomáhajú firmám v nastavenej stratégii. Prinášame vyjadrenia tých najpovolanejších – topmanažérov obchodných reťazcov z praxe.
B2B e-commerce čaká čoskoro raketový rast
Každý pozná klasický e-shop, kde si tovar objednáte ako zákazník a platíte zaň firme, teda realizujete B2C transakciu. V prípade B2B obchodu ide o nákupný proces medzi dvoma obchodnými partnermi, ktorí majú svoje potreby i požiadavky, pričom ani jeden z nich nie je koncovým klientom.
DNA Amazoňákov: hľadáme vždy len tých najlepších
Prevádzkujú najväčší internetový obchod na svete. Ich úspech je najmä v tom, sú rýchlejší ako konkurencia a priebežne inovujú. „Veríme, že najlepšie nápady či vynálezy sú také, ktoré umožňujú druhým plniť si svoje sny,“ objasňuje v exkluzívnom rozhovore pre Zisk manažment Karel Foltýn, personálny riaditeľ Amazonu pre Nemecko a krajiny strednej a východnej Európy.
Pre niektoré firmy sa zmenilo v SR nákladové prostredie, preto odchádzajú
Zo Slovenska sa sťahujú výrobné spoločnosti napríklad z okolia Piešťan a Nitry, pretože sa zmenilo nákladové prostredie v oblasti manuálne náročnejších pozícií. Nahrádzajú ich však iné, s vyššou pridanou hodnotou.