Redakcia - Zisk manažment //
Proti reklamám sme imúnni
Firmy vypočuli volania zákazníkov a začali priamymi formami komunikovať intenzívnejšie. Problémom zostáva kvalita a relevantnosť odkazov, ktoré k nám prichádzajú listami, emailmi či esemeskami.
Naučte sa aktívne počúvať
Počas bežnej konverzácie máme často tendenciu viac rozmýšľať nad našou odpoveďou a reakciami, ako nad tým, čo nám skutočne druhá osoba chce povedať. Takýto zlozvyk však môže viesť k drahým chybám, premárnenému času a slabým manažérskym výsledkom. Ako sa v počúvaní zlepšiť?
5 tipov pre vyrovnaný pracovný a súkromný život
To, či sa dokážeme vyhnúť syndrómu vyhorenia a nájdeme si čas na ľudí a aktivity, ktoré nám robia radosť, je len v našich rukách. Nie je to však také jednoduché, ako sa možno nezainteresovaným na prvý pohľad zdá. Najmä v dnešnej dobe, kedy pendlujeme medzi prácou, rodinou, prácou, priateľmi a zasa len tou prácou...a svoj smartfón si so sebou berieme doslova i na toaletu, len aby ani minútka z drahocenného času nevyšla nazmar...
V kocke 3/2015
Hoci Einsteinova teória relativity nepopiera cestovanie v čase, takýto jav je nepravdepodobný. Ak by ste cestovali v čase, asi by ste spôsobili paradox, ktorý by ovplyvnil celý svet. Vedci vytvorili „simulátor stroju času". S použitím spojených svetelných častíc, ktoré vystrelili do kruhovej slučky, simulovali pohyb kvantovej častice cez uzavretú časovú slučku. Častice boli navzájom identické, mali totožného „rodiča" a akákoľvek sila, ktorá pôsobí na jednu časticu, automaticky vplýva aj na druhú. Na konci slučky narazili na lúč, ktorý ich rozdelil, takže mohli navzájom na seba pôsobiť. Vedci zmerali ich polarizáciu pred a po experimente a zistili, že v slučke nedošlo k žiadnej zmene. Nenastal žiaden paradox, častice mali totožné vlastnosti ako pred experimentom. Veria preto, že cestovanie v čase je možné – minimálne v mikrosvete.