Redakcia - Zisk manažment //
Čo robiť a nerobiť na Facebooku
V nasledujúcom článku chceme poukázať na to, ako sa vyvíja komunikácia na Facebooku, čo ešte v marketingovej komunikácii na tejto sieti funguje a čo už nie... Vopred vás chceme upozorniť, že v texte použijeme výrazy zavedené pre terminológiu používanú v tejto sieti a snáď nám odpustíte, že nepoužijeme všetky slová rýdzo slovenské ani rýdzo anglické, ale v podobe aktuálne zavedenej a typickej pre výrazy vzťahujúce sa k tejto sieti a aktivitám na nej. Takže, čo robiť a čo nerobiť na Facebooku?
Ako pomôcť zamestnancom k lepším výkonom?
Práca manažéra je 100-krát ľahšia, keď členovia jeho tímu pracujú ako dobre naolejovaný stroj. Ako teda udržať stabilný výkon svojich ľudí, podporiť vzájomnú spoluprácu a dosahovať lepšie pracovné výsledky?
Pripravujeme 2/2015
Pripravujeme 2/2015
Kybernetické bezpečnostné incidenty rastú, rozpočty na ich odhaľovanie však klesajú…
A dosahy siahajú až k vrcholovému vedeniu firiem a dozorným orgánom! Okrem toho narastá i počet incidentov spôsobených vlastnými zamestnancami i ich rafinovanosť…