Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

GfK Slovakia

GfK Slovakia //

Medzinárodná spoločnosť zameraná na prieskum trhu, ktorá do tohto odboru a do jeho inovácií investuje už viac ako 80 rokov. Na Slovensku patrí GfK k najvýznamnejším poskytovateľom komplexných služieb v oblasti prieskumu trhu, marketingových analýz, vrátane konzultačného a poradenského servisu pre zákazníkov z oblasti priemyslu, obchodu, médií a pre poskytovateľov služieb, zo súkromného aj verejného sektoru, a to už od roku 1991.

Očakávania slovenských spotrebiteľov v príjmoch poklesli

Očakávania slovenských spotrebiteľov v príjmoch poklesli

GfK Slovakia

GfK Slovakia  // 2.8.2017

Pozitívna nálada medzi európskymi spotrebiteľmi pretrvávala aj v druhom štvrťroku roku 2017. Po tom, keď z hľadiska celej európskej dvadsaťosmičky dosiahla spotrebiteľská klíma na začiatku roka maximum za deväť rokov, naďalej sa drží vysoko a koncom júna zaznamenala hodnotu 19,1 bodu.

Firmy budúcnosti:  Bez cloudu a mobilných riešení to nepôjde

Firmy budúcnosti: Bez cloudu a mobilných riešení to nepôjde

GfK Slovakia

GfK Slovakia  // 25.7.2017

Z prieskumu GfK o digitálnych technológiách exkluzívne pre konferenciu Infotrendy 2017 vo firmách vyplynulo, že top oblasti, do ktorých plánujú spoločnosti investovať v najbližších rokoch, sú cloudové a mobilné riešenia. Znalosť o digitálnych platformách je skôr nízka a povrchná a sú vnímané skôr ako príležitosť a firmy ich pravdepodobne plánujú nejakým spôsobom využívať.

Trh smartfónov v roku 2016 naďalej rástol

Trh smartfónov v roku 2016 naďalej rástol

GfK Slovakia

GfK Slovakia  // 20.3.2017

V 4. kvartáli 2016 predstavoval celosvetový dopyt po smartfónoch 391 miliónov kusov, čo predstavuje medziročný nárast o 6 percent.

Tretina ľudí nakupuje podľa letákov

Tretina ľudí nakupuje podľa letákov

GfK Slovakia

GfK Slovakia  // 13.3.2017

Takmer štyri pätiny spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Každý tretí spotrebiteľ tvrdí, že nakupuje podľa letákových akcií a necelá jedna pätina navštevuje kvôli nákupom zahraničie. Aj na tieto skutočnosti poukázal prieskum Shopping Monitor Slovakia 2016/2017, ktorý monitoruje nákupné správanie a spotrebiteľské preferencie domácností na Slovensku.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook