Prakticky každý, teda aj menší, ale zavedený e-shop, už pravdepodobne zaznamenal situáciu, kedy sa jeho zákazník nemohol dovolať na infolinku, alebo na jeho email nikto nereagoval. Tieto situácie sú z obchodného hľadiska veľmi nebezpečné, pretože takto nespoľahlivá komunikácia v drvivej väčšine prípadov znamená, že daný e-shop o zákazníka pravdepodobne čoskoro príde.

Riešením obdobných prípadov je nastavenie nejakého spôsobu automatizácie komunikácie. Ak nemáte prehľad nad vybavenými a aktuálnymi hovormi, emailami a ďalšími formami komunikácie s vašimi zákazníkmi, odporúčame začať obstaraním virtuálnej ústredne.Vďaka virtuálnej ústredni Daktela a modulu pre callcentra možete získať prehľad a podrobné štatistiky nad všetkými hovory, samozrejmosťou je nahrávanie hovorov alebo upload vlastných hlášok.

Nasadenie Daktely je jednoduché, pripravené máme integrácie s mnohými najrôznejšími systémami vrátane e-shopových riešení, napríklad Shoptet, alebo mnohých CRM systémov, napríklad MS Dynamics, takže získate komplexné informácie o každom zákazníkovi.

Daktela callcentrový modul toho však zvládne oveľa viac. Okrem hovorov môžete zjednotiť do Daktely tiež všetku emailovú komunikáciu, chát z vášho eshopu, SMS alebo dokonca sociálnej siete. Všetky aktivity sa automaticky párujú s konkrétnym zákazníkom, okamžite tak uvidíte, či má zákazník aktívne objednávku a aká komunikácia medzi vami kedy prebehla.

Množstvo otázok od zákazníkov dnes prichádza z WhatsAppu alebo Facebok Messengera, stále častejšie je tiež využívaný webový chat. Aj tu veľmi záleží na rýchlosti a spoľahlivosti odpovedí, čo zaistí iba automatická komunikácia. Príkladom môže byť jednoduchý rozhodovací chatbot, ktorý dokáže odbaviť základné otázky zákazníka ako napríklad stav jeho objednávky. Ak je otázka zložitejšia, chatbot sám môže ponúknuť možnosť spojiť zákazníka s operátorom na vašej zákazníckej linke. Budete tak mať istotu, že ani o takúto požiadavku zákazníka neprídete.

Pozrite sa, ako so systémom pre kontaktné centrá Daktela postupne rástli také e-shopy, akými sú dnes napríklad Notino, ALENSA alebo Muziker.

www.daktela.com

Autor: Daktela