Čo všetko sa podieľa na tvorbe značkyOkrem vonkajších znakov, akými je firemné logo, dizajn webu či prezentačné materiály, tvoria značku tiež skúsenosti zákazníkov a obchodných partnerov s vašou firmou a jej produktmi. Značka je súčtom všetkých charakteristík, ktoré robia vašu ponuku na trhu jedinečnou:Kvalita produktuReputáciaSlužby zákazníkomSľuby zákazníkomCenaPocitPostojeLogo, slogan a ostatné komunikačné prvkyProduktová líniaInterakcia firmy so sociálnym prostredímPostoje k životnému prostrediuČo dokáže dobrá značkaJasne a zrozumiteľne komunikovať poslanie firmyPotvrdzovať dôveryhodnosť firmyVytvárať pozitívnu emocionálnu reakciu zákazníkov a obchodných partnerovMotivovať k nákupuPodporovať vernosť zákazníkovPočítajte s tým, že vybudovanie silnej značky je dlhodobý, vlastne permanentný a náročný proces...