Roll up, reklamná tabuľa či plagát sú bežnou súčasťou marketingu a mohli by pomôcť aj vášmu biznisu. Poďme sa pozrieť, ako by mohli poslúžiť aj vám.

Reklamná tabuľa

Reklamné tabule vhodne pomáhajú v prípade lokálneho marketingu. Môžete ich použiť v úlohe prostriedku na označenie firmy či orientačný prvok, ktorý verejnosť zaujme a nasmeruje zákazníkov práve k vám. Na druhej strane reklamné tabule môžete použiť ako informačný a propagačný prvok, kde nemusí byť len váš názov, ale môžete nimi sprostredkovať svoju ponuku či novinky, a to akoukoľvek kreatívnou formou.

Roll up

Tieto prezentačné systémy môžete použiť na rôzne účely, ľahko ich podľa potreby premiestnite, rozložíte a môžete použiť vonku aj vnútri. Oproti billboardom či plachtám roll up nezaberie veľa miesta, za to však efekt reklamy na takejto menšej ploche vás môže pozitívne prekvapiť. Bez námahy a s prehľadom môžete roll up umiestniť, kdekoľvek si budete priať – v ľubovoľných priestoroch firmy, pred predajňou, na veľtrhu či výstave. Roll up je obľúbený najmä pre svoju praktickosť a variabilitu použitia. Nezabudnite však na dokonalú grafickú stránku takejto prezentácie, ako aj na kvalitnú tlač.

Plagát

Reklamné plagáty sa používajú už viac ako 200 rokov. V minulosti sa využívali predovšetkým na propagáciu politických strán či kultúrnych akcií. Dnes sa okrem toho hojne používajú aj ako spôsob reklamy na čokoľvek. Predávate viac produktov? Poraďte klientom, ktorý je ten najlacnejší, najnovší či najzaujímavejší. Výhodou plagátov je, že ich môžete nalepiť v podstate kdekoľvek, kde je na to vyhradený priestor a nemusíte si platiť nákladné billboardy.