predplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.
súhlasímpredplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://id.epi.sk/login
K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK
Veľa tradičných maloobchodných značiek v poslednom čase zaviedlo zmeny, ktoré sa týkali digitalizácie ich biznisu. Cieľom digitalizačných projektov je zvyšovať konkurencieschopnosť cez nárast pozitívnej zákazníckej skúsenosti formou multikanálovej predajnej stratégie. Zákazníci si totiž môžu vybrať, či vykročia loviť svoj produkt do klasického kamenného obchodu, alebo si ho kúpia cez webovú stránku z pohodlia domova, alebo sa pre transakciu rozhodnú prostredníctvom mobilnej aplikácie napr. aj počas cesty domov vo verejnom dopravnom prostriedku.