To čiastočne vykompenzovalo jej vyššie výdavky, ktoré negatívne ovplyvnili zisk. Príjmy z reklamy prostredníctvom mobilných zariadení tvorili 30 % celkových príjmov Facebooku za reklamu, pričom v 4. kvartáli minulého roka sa na príjmoch za reklamu podieľali 23 %.

Firma za január až marec dosiahla tržby v sume 1,46 mld. USD. V rovnakom období vlaňajška boli vo výške 1,06 mld. USD. Tento výsledok je zhruba v súlade s očakávaniami analytikov. Príjmy spoločnosti za reklamu v prvom kvartáli stúpli o 43 %, čo bol ich najvýraznejší rast od záveru roka 2011. Facebook ďalej informoval, že jeho zisk za prvý štvrťrok bol na úrovni 219 mil. USD, čiže 9 centov na akciu. V prvom kvartáli 2012 bol jeho zisk v objeme 205 mil. USD, zisk na akciu bo tiež vo výške 9 centov. Bez zahrnutia niektorých jednorazových položiek bol zisk firmy za prvý štvrťrok tohto roka v sume 12 centov na akciu. Analytici oslovení v prieskume agentúry Reuters odhadovali, že bude vo výške 13 centov na akciu.

Facebook uviedol, že v súčasnosti jeho služby každý mesiac aktívne využíva 1,11 mld. ľudí. Denne služby sociálnej siete aktívne využíva 665 mil. ľudí. Spoločnosť dodala, že počet tých, ktorí sa každý mesiac pripájajú výlučne prostredníctvom mobilných zariadení, sa medziročne viac ako zdvojnásobil na 189 miliónov.