predplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.
súhlasímpredplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://id.epi.sk/login
K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK
Firmy sa v našich zemepisných súradniciach pomaličky prebúdzajú z hlavy bolenia, ktoré prinášajú sociálne siete a ich vplyv na angažovanosť zákazníkov. Hlavne veľké a etablované značky s klasickým marketingom doslova denne prežívajú turbulencie, keďže na jednej strane vedia, že sa obchod točí na internete a na druhej strane sú ich čísla stále generované klasickým „kamenným spôsobom“. Minulý rok bolo do inovácií v rámci technológií investovaných 4,5 miliardy dolárov, ďalšie 3 miliardy do webových komunít. Výskum spoločnosti Gartner preukázal, že 70 % zákazníkov sa nikdy nenahlásilo do svojich zákazníckych účtov a že až 80 % zákazníkov si vôbec nevšimlo na Facebooku zmeny, ktoré značky komunikovali. Sú tu však značky, ktoré svoj úspech zaznamenali iba prostredníctvom sociálnych sietí. Kde sa skrýva tajomstvo úspechu?