V kocke 12/2013

Twitter spustil reklamný nástroj na zobrazenie reklám zacielených na konverzácie o televíznych programoch. Táto funkcia umožňuje marketérom vkladať reklamné príspevky priamo do konverzácií o konkrétnych televíznych reláciách. Tieto reklamy podľa prevádzkovateľa Twitteru posilňujú účinok reklám zobrazených v televíznych programoch.

Zdroj: news.cnet.com

Dívali ste sa niekedy na letiace lietadlo a uvažovali, odkiaľ a kam asi letí? Letecká spoločnosť British Airways nainštalovala v Londýne interaktívne bilbordy, na ktorých malé dieťa ukazuje v reálnom čase na lietadlá letiace ponad mesto a na obrazovke bilbordu sa zobrazuje popis aktuálneho letu.
Reklama identifikuje iba lietadlá spoločnosti British Airways.

Zdroj: news.cnet.com

Majiteľ jednej reštaurácie v Izraeli nenávidel pohľad na zákazníkov, ktorí pri jedle ťukali do telefónov, a páry, ktoré sa namiesto rozhovoru venovali sledovaniu smartfónov a tabletov. Rozhodol sa preto o nevšedný krok – každému, kto počas návštevy jeho reštaurácie vypol svoj mobil, poskytol 50 % zľavu na jedlo.

Zdroj: news.cnet.com

Spoločnosť Google predstavila vlastnú platobnú kartu Google Wallet Card. Je napojená na účet služby Google Wallet a umožňuje bežné platby v obchodoch a bezplatné výbery z bankomatov.Google užívateľom karty poskytuje tiež prehľadné štatistiky a notifikácie o výberoch. Karta je zatiaľ v ponuke iba v USA.

Zdroj: www.droid-life.com