predplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.
súhlasímpredplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://id.epi.sk/login
K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK
„Päťdesiatka, päťdesiatka, to nie je žiadny vek, napríklad taká korytnačka žije až dvesto liet...“, spieval Dušan Hergott v známej slovenskej piesni. A veruže pravdu mal. Veď, čo je to dnes mať 50? Človek sa konečne po tridsiatich rokoch zbaví hypotéky, má vybudovanú akú-takú kariéru, do dôchodku ešte ďaleko, deti pomaly opúšťajú rodné hniezdo... Päťdesiatnik sa mlado cíti, ba ešte aj mlado vyzerá. Po Slovensku dokonca koluju fámy, že 50-ka je novodobá 30-ka. Takže, marketéri, ako s tým naložíte?