Konica Minolta chce do roku  2020 v Európe v rámci poskytovania IT služieb dosiahnuť ročný obrat vo výške 350 miliónov eur. Dopomôcť tomu má rozvoj informačných, bezpečnostných systémov, alebo služieb spojených so správou firemných procesov a digitalizácie dokumentov. Po započítaní aj tzv. hybridných zákazníkov, ktorí tieto služby využívajú ako doplnok ku štandardným tlačovým riešeniam, plánuje Konica Minolta v nasledujúcich troch rokoch dosiahnuť tržby vo výške 465 miliónov eur.

Spoločnosť sa zameriava najmä na rozvoj ERP a CRM systémov, ECM a DMS riešení, poskytovanie služieb spojených so zabezpečením IT infraštruktúry a znížením administratívnej záťaže vďaka prepojeniu systémov, hardvérových zariadení a softvéru do jedného celku. Potenciál pre poskytovanie IT služieb na starom kontinente majú podľa predstaviteľov spoločnosti predovšetkým krajiny strednej a východnej Európy. Potvrdzuje to aj akvizícia z roku 2015, kedy Konica Minolta kúpila českú IT firmu Webcom. Medzi ďalšie európske akvizície podporujúce rozvoj poskytovania IT služieb patrí aj spoločnosť Raber+Märcker GmbH (teraz Konica Minolta IT Solutions GmbH) v Nemecku, alebo Serians S.A.S vo Francúzsku.

Kancelária budúcnosti - Workplace Hub

Zdieľaná ekonomika a nástup novej generácie odchovanej na informačných technológiách inšpiroval spoločnosť Konica Minolta, aby predstavila svoju víziu pracoviska budúcnosti. Workplace Hub spája komplexnú správu IT služieb do jedného miesta. Základnou myšlienkou novinky z dielne Konica Minolta je ponúknuť zariadenie podnikového IT ktoré zjednocuje všetky dostupné technológie do jednej centralizovanej platformy. Na jednom mieste tak zariadenie spája čo najširšiu paletu nástrojov, služieb a zariadení do jedného funkčného celku. Cieľom je ponúknuť moderným firmám v jednom zariadení všetko potrebné pre ich efektívnu správu.

Workplace Hub je navrhnutý ako pracovisko budúcnosti pre akúkoľvek firmu, pričom plne podporuje jej digitálnu transformáciu.  Je to centrum, ktoré zjednodušuje, zefektívňuje IT štruktúru firmy a poskytuje služby pri znížení celkových nákladov. Užívateľ má dispozícii centrálny panel, ktorý ponúka obsiahly náhľad na využívanie IT v rámci celého podniku, čo umožňuje jednoduchú správu a optimalizáciu firemných systémov. Keďže dokáže poskytovať dátové analýzy  v reálnom čase, firma si dokáže spravovať svoju IT infraštruktúru súbežne s meniacimi sa obchodnými potrebami.  Každému zamestnancovi na akomkoľvek zariadení dokáže novinka ponúknuť komunikačný kanál združujúci viac platforiem do jedného celku. Od mailu až po Google Hangouts alebo Skype.  Systému je možné prikázať hlasom, aby našiel najdôležitejšie správy, či vyhľadával podľa kľúčových slov. Pri zadaní „Dohovor mi schôdzku s XY a XZ“ systém automaticky vyhľadá vhodné časové okná, kedy majú všetci účastníci stretnutia voľný termín. Keď nebude možné sa spojiť osobne, systém automaticky ponúkne riešenie v podobe videohovoru.

Dennis Curry, viceprezident a riaditeľ obchodných inovácií a centra výskumu a vývoja v spoločnosti Konica Minolta, uviedol: „Workplace Hub sa bude vyvíjať tak, aby sa stal najkomplexnejšou platformou pre služby a funkcie požadované na pracoviskách budúcnosti. Znamená to, že podniky budú môcť rásť a spravovať svoje IT súbežne s meniacimi sa obchodnými potrebami.“ Znížené náklady, efektívnosť, dostupnosť pre všetky platformy  a ich vzájomné prepojenie. Pre prvých zákazníkov bude Workplace Hub dostupný na jeseň tohto roka. Viac informácii získate: http://workplacehub.konicaminolta.com/

PR