Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Happy Company 2017 - Má zmysel mať zmysel?

Happy Company 2017 - Má zmysel mať zmysel?

Piaty ročník úspešnej konferencie Happy Company bol určený najmä podnikateľom, manažérom a zamestnancom za účelom zlepšenia ich vnútropodnikového prostredia, ale aj celkovej klímy na pracovisku a zvýšenie tímovej práce zamestnancov. Účastníci: Lýdia Sirotová, Ján Muhlfeit, Janette Šimková, Jakub Ptačin, Miro Randuška, Vladimír Ledecký, Andrea Coddington a Vladimír Synek.

Firmy v rozvoji obmedzuje nedostatok použiteľných pracovníkov

Firmy v rozvoji obmedzuje nedostatok použiteľných pracovníkov

Aké sú najnovšie aktuality zo slovenského franchisingu? Napreduje u nás biznis v tejto oblasti? „Namiesto toho, aby sa vytvorili podmienky na urýchlenie a zjednodušenie legálnej možnosti zamestnania vhodných ľudí zo zahraničia, sprísňujú sa podmienky a sankcie za ich porušenie,“ tvrdí okrem iného Jozef Šétaffy, koordinátor projektu FRANCHISING servis.

Generácia Y:  Chceme osobnostne rásť a práca nás musí baviť

Generácia Y: Chceme osobnostne rásť a práca nás musí baviť

Zástupcovia dnešných dvadsiatnikov a čerstvých tridsiatnikov v tom majú jasno. Menej im záleží na peniazoch, ale práca im musí dávať zmysel. Spoločnosť Universum, ktorá skúmala generáciu Y, inak prezývanú aj Millennials, hovorí o zmene v pracovných očakávaniach a hodnotách v rebríčku dnešného mladého človeka.

Sme ateliér

Sme ateliér

„Sme kreatívny ateliér, nie sme klasická agentúra, sme Profigrafik.sk.“

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook