Redakcia - Zisk manažment //
Happy Company 2017 - Má zmysel mať zmysel?
Piaty ročník úspešnej konferencie Happy Company bol určený najmä podnikateľom, manažérom a zamestnancom za účelom zlepšenia ich vnútropodnikového prostredia, ale aj celkovej klímy na pracovisku a zvýšenie tímovej práce zamestnancov. Účastníci: Lýdia Sirotová, Ján Muhlfeit, Janette Šimková, Jakub Ptačin, Miro Randuška, Vladimír Ledecký, Andrea Coddington a Vladimír Synek.
Firmy v rozvoji obmedzuje nedostatok použiteľných pracovníkov
Aké sú najnovšie aktuality zo slovenského franchisingu? Napreduje u nás biznis v tejto oblasti? „Namiesto toho, aby sa vytvorili podmienky na urýchlenie a zjednodušenie legálnej možnosti zamestnania vhodných ľudí zo zahraničia, sprísňujú sa podmienky a sankcie za ich porušenie,“ tvrdí okrem iného Jozef Šétaffy, koordinátor projektu FRANCHISING servis.
Generácia Y: Chceme osobnostne rásť a práca nás musí baviť
Zástupcovia dnešných dvadsiatnikov a čerstvých tridsiatnikov v tom majú jasno. Menej im záleží na peniazoch, ale práca im musí dávať zmysel. Spoločnosť Universum, ktorá skúmala generáciu Y, inak prezývanú aj Millennials, hovorí o zmene v pracovných očakávaniach a hodnotách v rebríčku dnešného mladého človeka.
Sme ateliér
„Sme kreatívny ateliér, nie sme klasická agentúra, sme Profigrafik.sk.“