![Redakcia - Zisk manažment](/static/author/mini/author-135.jpg)
Redakcia - Zisk manažment //
![Smurfit Kappa Group opúšťa ruský trh](https://www.ezisk.sk/storage/cf/smurfit-kappa-group-opusta-rusky-trh-5204.280x175c.jpg)
Smurfit Kappa Group opúšťa ruský trh
Společnost Smurfit Kappa Group plc oznamuje, že se rozhodla opustit ruský trh.
![Thyssenkrupp: Nemecký strojársky gigant zlepšil hospodárenie a chce výrazne preraziť v oblasti vodíka](https://www.ezisk.sk/storage/85/thyssenkrupp-nemecky-strojarsky-gigant-zlepsil-hospodarenie-a-chce-vyrazne-prerazit-v-oblasti-vodika-5203.280x175c.jpg)
Thyssenkrupp: Nemecký strojársky gigant zlepšil hospodárenie a chce výrazne preraziť v oblasti vodíka
Očakávané obrovské zmeny v doprave a ďalších priemyselných odvetviach, ktoré nevyhnutne prídu v dôsledku záväzkov dosiahnuť uhlíkovú neutralitu, sú príležitosťou pre celý rad ekonomických sektorov. Popri elektromobilite sa vývoj aj výroba sústredia aj na druhú perspektívnu oblasť – vodík. Práve v tomto segmente chce „preraziť“ aj tradičný nemecký strojársky gigant Thyssenkrupp AG. Jeho plány pritom podľa analytikov vyzerajú celkom nádejne.
![Zmena ako príležitosť](https://www.ezisk.sk/storage/44/zmena-ako-prilezitost-5199.280x175c.jpg)
Zmena ako príležitosť
Na internete nájdeme pre výraz „change management“ vari aj 3,5 milióna záznamov. Rovnako k tomu môžeme nájsť tisíce titulov kníh zaoberajúcich sa riadením zmien vo firmách. To je skutočne obrovské množstvo informácií o nástrojoch, prípadových štúdiách a množstvo rád nielen pre manažérov. Napriek tomu je možné sa dočítať, že až dve tretiny všetkých pokusov o zmenu zlyhávajú.
![Aj keď fenomén Metaverse nie je úplné sci-fi, Zuckerberg naň zatiaľ dopláca...](https://www.ezisk.sk/storage/0f/aj-ked-fenomen-metaverse-nie-je-uplne-sci-fi-zuckerberg-nan-zatial-doplaca-5192.280x175c.jpg)
Aj keď fenomén Metaverse nie je úplné sci-fi, Zuckerberg naň zatiaľ dopláca...
Do pozornosti širokej verejnosti sa pojem Metaverse dostal na jeseň minulého roka, keď americká spoločnosť Facebook oznámila zmenu názvu na Meta Platforms, aby tak lepšie vyjadrila, čím sa chce zaoberať v budúcnosti. Aj vďaka tomuto kroku sa pojem Metaverse postupne stáva fenoménom.