Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Smurfit Kappa Group opúšťa ruský trh

Smurfit Kappa Group opúšťa ruský trh

Společnost Smurfit Kappa Group plc oznamuje, že se rozhodla opustit ruský trh.

Thyssenkrupp: Nemecký strojársky gigant zlepšil hospodárenie a chce výrazne preraziť v oblasti vodíka

Thyssenkrupp: Nemecký strojársky gigant zlepšil hospodárenie a chce výrazne preraziť v oblasti vodíka

Očakávané obrovské zmeny v doprave a ďalších priemyselných odvetviach, ktoré nevyhnutne prídu v dôsledku záväzkov dosiahnuť uhlíkovú neutralitu, sú príležitosťou pre celý rad ekonomických sektorov. Popri elektromobilite sa vývoj aj výroba sústredia aj na druhú perspektívnu oblasť – vodík. Práve v tomto segmente chce „preraziť“ aj tradičný nemecký strojársky gigant Thyssenkrupp AG. Jeho plány pritom podľa analytikov vyzerajú celkom nádejne.

Zmena ako príležitosť

Zmena ako príležitosť

Na internete nájdeme pre výraz „change management“ vari aj 3,5 milióna záznamov. Rovnako k tomu môžeme nájsť tisíce titulov kníh zaoberajúcich sa riadením zmien vo firmách. To je skutočne obrovské množstvo informácií o nástrojoch, prípadových štúdiách a množstvo rád nielen pre manažérov. Napriek tomu je možné sa dočítať, že až dve tretiny všetkých pokusov o zmenu zlyhávajú.

Aj keď fenomén Metaverse nie je úplné sci-fi, Zuckerberg naň zatiaľ dopláca...

Aj keď fenomén Metaverse nie je úplné sci-fi, Zuckerberg naň zatiaľ dopláca...

Do pozornosti širokej verejnosti sa pojem Metaverse dostal na jeseň minulého roka, keď americká spoločnosť Facebook oznámila zmenu názvu na Meta Platforms, aby tak lepšie vyjadrila, čím sa chce zaoberať v budúcnosti. Aj vďaka tomuto kroku sa pojem Metaverse postupne stáva fenoménom.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook