Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Redakcia - Zisk manažment

Redakcia - Zisk manažment //

Pripravujeme 3/2015

Pripravujeme 3/2015

Pripravujeme 3/2015

V kocke 1/2015

V kocke 1/2015

V kocke 1/2015

Čo robiť a nerobiť na Facebooku

Čo robiť a nerobiť na Facebooku

V nasledujúcom článku chceme poukázať na to, ako sa vyvíja komunikácia na Facebooku, čo ešte v marketingovej komunikácii na tejto sieti funguje a čo už nie... Vopred vás chceme upozorniť, že v texte použijeme výrazy zavedené pre terminológiu používanú v tejto sieti a snáď nám odpustíte, že nepoužijeme všetky slová rýdzo slovenské ani rýdzo anglické, ale v podobe aktuálne zavedenej a typickej pre výrazy vzťahujúce sa k tejto sieti a aktivitám na nej. Takže, čo robiť a čo nerobiť na Facebooku?

Ako pomôcť zamestnancom k lepším výkonom?

Ako pomôcť zamestnancom k lepším výkonom?

Práca manažéra je 100-krát ľahšia, keď členovia jeho tímu pracujú ako dobre naolejovaný stroj. Ako teda udržať stabilný výkon svojich ľudí, podporiť vzájomnú spoluprácu a dosahovať lepšie pracovné výsledky?

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook