![Martin Mišík](/static/author/mini/author-120.jpg)
Martin Mišík // odborný redaktor
![100 obchodných tipov XXVII.: Šesť chýb v marketingu malej firmy](https://www.ezisk.sk/storage/ad/100-obchodnych-tipov-xxvii-sest-chyb-v-marketingu-malej-firmy-2271.280x175c.jpg)
100 obchodných tipov XXVII.: Šesť chýb v marketingu malej firmy
Ak nechcete každého zákazníka namáhavo získavať priamym kontaktovaním, potrebujete robiť efektívny marketing. Ako urobiť, aby marketing pre vás nebol iba čiernou dierou na peniaze?
![100 obchodných tipov XXVI.: Desať inšpirácií ako dosiahnuť obchodné ciele](https://www.ezisk.sk/storage/21/100-obchodnych-tipov-xxvi-desat-inspiracii-ako-dosiahnut-obchodne-ciele-2217.280x175c.jpg)
100 obchodných tipov XXVI.: Desať inšpirácií ako dosiahnuť obchodné ciele
Väčšina firiem a obchodníkov má stanovený obchodný cieľ. Niekedy ale chýba stratégia ako tento cieľ dosiahnuť.
![Ako byť úspešný na veľtrhu](https://www.ezisk.sk/storage/9c/ako-byt-uspesny-na-veltrhu-2319.280x175c.jpg)
Ako byť úspešný na veľtrhu
Mnohé firmy tvrdia, že účasť na veľtrhu je pre nich stratová záležitosť. „Málo muziky za veľa peňazí.“ Je to naozaj tak?
![100 obchodných tipov XXV.: Kto drží počas predaja kormidlo v rukách](https://www.ezisk.sk/storage/02/100-obchodnych-tipov-xxv-kto-drzi-pocas-predaja-kormidlo-v-rukach-2165.280x175c.jpg)
100 obchodných tipov XXV.: Kto drží počas predaja kormidlo v rukách
Každý obchodný prípad sa skladá z niekoľkých častí. Od vyhľadania nového potenciálneho zákazníka až po uzatvorenie obchodu. Niekedy sa ma predajcovia pýtajú, ktorá z týchto častí je najdôležitejšia. Odpoveď je jednoduchá: je to tá, v ktorej sa práve nachádzate. Ak ju totiž nezvládnete a neposuniete sa do ďalšej, obchod nebude.