Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Martin Mišík

Martin Mišík // odborný redaktor

100 obchodných tipov XXVII.: Šesť chýb v marketingu malej firmy

100 obchodných tipov XXVII.: Šesť chýb v marketingu malej firmy

Martin Mišík

Martin Mišík  // 15.10.2011

Ak nechcete každého zákazníka namáhavo získavať priamym kontaktovaním, potrebujete robiť efektívny marketing. Ako urobiť, aby marketing pre vás nebol iba čiernou dierou na peniaze?

100 obchodných tipov XXVI.: Desať inšpirácií ako dosiahnuť obchodné ciele

100 obchodných tipov XXVI.: Desať inšpirácií ako dosiahnuť obchodné ciele

Martin Mišík

Martin Mišík  // 15.9.2011

Väčšina firiem a obchodníkov má stanovený obchodný cieľ. Niekedy ale chýba stratégia ako tento cieľ dosiahnuť.

Ako byť úspešný na veľtrhu

Ako byť úspešný na veľtrhu

Martin Mišík

Martin Mišík  // 15.9.2011

Mnohé firmy tvrdia, že účasť na veľtrhu je pre nich stratová záležitosť. „Málo muziky za veľa peňazí.“ Je to naozaj tak?

100 obchodných tipov XXV.: Kto drží počas predaja kormidlo v rukách

100 obchodných tipov XXV.: Kto drží počas predaja kormidlo v rukách

Martin Mišík

Martin Mišík  // 15.8.2011

Každý obchodný prípad sa skladá z niekoľkých častí. Od vyhľadania nového potenciálneho zákazníka až po uzatvorenie obchodu. Niekedy sa ma predajcovia pýtajú, ktorá z týchto častí je najdôležitejšia. Odpoveď je jednoduchá: je to tá, v ktorej sa práve nachádzate. Ak ju totiž nezvládnete a neposuniete sa do ďalšej, obchod nebude.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook