
Martin Mišík // odborný redaktor

100 obchodných tipov XXVII.: Šesť chýb v marketingu malej firmy
Ak nechcete každého zákazníka namáhavo získavať priamym kontaktovaním, potrebujete robiť efektívny marketing. Ako urobiť, aby marketing pre vás nebol iba čiernou dierou na peniaze?

100 obchodných tipov XXVI.: Desať inšpirácií ako dosiahnuť obchodné ciele
Väčšina firiem a obchodníkov má stanovený obchodný cieľ. Niekedy ale chýba stratégia ako tento cieľ dosiahnuť.

Ako byť úspešný na veľtrhu
Mnohé firmy tvrdia, že účasť na veľtrhu je pre nich stratová záležitosť. „Málo muziky za veľa peňazí.“ Je to naozaj tak?

100 obchodných tipov XXV.: Kto drží počas predaja kormidlo v rukách
Každý obchodný prípad sa skladá z niekoľkých častí. Od vyhľadania nového potenciálneho zákazníka až po uzatvorenie obchodu. Niekedy sa ma predajcovia pýtajú, ktorá z týchto častí je najdôležitejšia. Odpoveď je jednoduchá: je to tá, v ktorej sa práve nachádzate. Ak ju totiž nezvládnete a neposuniete sa do ďalšej, obchod nebude.