Martin Mišík // odborný redaktor
Päť pilierov obchodného úspechu
Obrat firmy nie je len o obchodníkoch. Aké ďalšie faktory na neho vplývajú?
Presvedčiť zákazníka o produkte nestačí
Do nákupného rozhodovania vstupuje viacero faktorov. Samotný produkt je len jedným z nich. Mnohí obchodníci sa pri predaji zameriavajú iba na svoj produkt. Na ten boli predsa vyškolení, poznajú ho ako svoje topánky. A často to robia veľmi dobre – dokážu zákazníka pre svoj produkt nadchnúť. O to väčšie je potom prekvapenie, keď zákazník napriek tomu začne svoje rozhodnutie odďaľovať.
Ako odštartovať nového obchodníka
Nájsť schopného človeka do firmy je prvou polovicou úspechu. Tou druhou je neprísť o neho predčasne...
Päť úrovní predaja
Keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté. Týka sa to aj obchodníkov.