
Martin Mišík // odborný redaktor

Emócie obchodníka – dobrý sluha, ale zlý pán!
O emóciách sa v predaji hovorí veľa, ale väčšinou iba v súvislosti so zákazníkmi. Ako je to s emóciami obchodníkov?

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?
Aj keď obchodníckemu „remeslu“ sa môže naučiť takmer ktokoľvek, ešte to neznamená, že z každého aj bude dobrý obchodník...

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?
Členovia elitných bojových jednotiek tvrdia, že keď človek narazí na hranicu svojich možností, v skutočnosti je iba na 40 percentách svojho potenciálu. Platí to aj o predajcoch?

10 „čiernych dier“ predaja ... alebo ako si obchodníci kazia „kšeft“
Predstavte si ten paradox, že aj napriek tomu, že predaj je spúšťačom celej ekonomiky, pre profesiu predajcu neexistuje žiadna formálna forma vzdelávania. Ak nepočítame komerčné školiteľské firmy, neexistuje žiadna škola, ktorá by ľudí naučila obchodným zručnostiam. Zvláštne, nie?