![Martin Mišík](/static/author/mini/author-120.jpg)
Martin Mišík // odborný redaktor
![Päť pilierov obchodného úspechu](https://www.ezisk.sk/storage/b2/pat-pilierov-obchodneho-uspechu-5276.280x175c.jpg)
Päť pilierov obchodného úspechu
Obrat firmy nie je len o obchodníkoch. Aké ďalšie faktory na neho vplývajú?
![Presvedčiť zákazníka o produkte nestačí](https://www.ezisk.sk/storage/17/presvedcit-zakaznika-o-produkte-nestaci-5266.280x175c.jpg)
Presvedčiť zákazníka o produkte nestačí
Do nákupného rozhodovania vstupuje viacero faktorov. Samotný produkt je len jedným z nich. Mnohí obchodníci sa pri predaji zameriavajú iba na svoj produkt. Na ten boli predsa vyškolení, poznajú ho ako svoje topánky. A často to robia veľmi dobre – dokážu zákazníka pre svoj produkt nadchnúť. O to väčšie je potom prekvapenie, keď zákazník napriek tomu začne svoje rozhodnutie odďaľovať.
![Ako odštartovať nového obchodníka](https://www.ezisk.sk/storage/e4/ako-odstartovat-noveho-obchodnika-5244.280x175c.jpg)
Ako odštartovať nového obchodníka
Nájsť schopného človeka do firmy je prvou polovicou úspechu. Tou druhou je neprísť o neho predčasne...
![Päť úrovní predaja](https://www.ezisk.sk/storage/e4/pat-urovni-predaja-5243.280x175c.jpg)
Päť úrovní predaja
Keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté. Týka sa to aj obchodníkov.