Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga //

Angažovaní zamestnanci nakopnú váš biznis

Angažovaní zamestnanci nakopnú váš biznis

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 26.3.2014

Reštart biznisu je zaujímavá, ba až náročná disciplína, a to aj pre skúsených manažérov. Obdobie posledných rokov však práve takúto generáciu manažérov „nacvičilo“.

Od angažovanosti k výsledkom

Od angažovanosti k výsledkom

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 20.1.2014

Firmy chcú oboje – nákladovú efektivitu i zameranie na zákazníka...

Funkčná mantra pre realistov: Budovanie inovačného kapitálu

Funkčná mantra pre realistov: Budovanie inovačného kapitálu

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 15.11.2013

Otec moderného manažmentu, Peter Drucker, ešte v roku 1966 povedal, že firmy budú čoskoro potrebovať nový druh organizačného kapitálu, keďže ekonomikou budú hýbať vedomosti. Veril, že si v budúcnosti svet podnikania podmaní absolútna sila ľudského mozgu a že bude hybnou silou ekonómie. História mu dala za pravdu.

Zmeniť súčasnú kultúru na inovatívnu je často ťažšie, ako založiť novú firmu

Zmeniť súčasnú kultúru na inovatívnu je často ťažšie, ako založiť novú firmu

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 15.10.2013

Každý z vás manažérov, ktorí riadite program zmeny či rozvoja firemnej kultúry, istotne potvrdíte pravdivosť hlavného názvu príspevku. Firmy chcú (musia) byť inovatívne, ak pomýšľajú na budúcnosť. Záludnosť celej veci spočíva v tom, žecieľ s názvom zmeň firemnú kultúru na inovatívnu nemá hádam nikto z manažérov vo svojom zozname osobných cieľov.Stoja tam precízne, najčastejšie cez číslo nastavené ciele. Pritom skúsený manažér vie, že ak nezmení práve prvky internej klímy, ktoré priamo vplývajú na štýl myslenia zamestnancov, inovatívnosť sa nemusí vôbec dostaviť.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook