Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga //

Tri farby, tri pracovné svety budúcnosti

Tri farby, tri pracovné svety budúcnosti

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 30.11.2014

Inovácie vytvárajú nové odvetvia a biznis modely, čím spôsobujú zánik starých. Nové technológie, dátová analytika a sociálne siete majú závažný dosah na to, ako ľudia komunikujú, spolupracujú a podávajú výkon. Fakty, ako stret generácií, väčšia diverzita pracovnej sily, neskoršie nástupy do dôchodku, spôsobujú, že ľudia „systémovo“ pracujú dlhšie a tradičné kariérne modely sa čoskoro stávajú históriou. Už možno zajtra vznikne ďalšie množstvo pracovných rolí a pozícií, o ktorých sme včera ani nesnívali. Ako sa tieto rozvojové trendy podpisujú na rozvoji talentov? Ako si lepšie získať, udržať a motivovať talenty? Ako sa nakoniec bude meniť HR ako také? Poďme hľadať odpovede.  

Úspešné podnikanie má angažovaných zákazníkov

Úspešné podnikanie má angažovaných zákazníkov

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 24.8.2014

Firmy sa v našich zemepisných súradniciach pomaličky prebúdzajú z hlavy bolenia, ktoré prinášajú sociálne siete a ich vplyv na angažovanosť zákazníkov. Hlavne veľké a etablované značky s klasickým marketingom doslova denne prežívajú turbulencie, keďže na jednej strane vedia, že sa obchod točí na internete a na druhej strane sú ich čísla stále generované klasickým „kamenným spôsobom“. Minulý rok bolo do inovácií v rámci technológií investovaných 4,5 miliardy dolárov, ďalšie 3 miliardy do webových komunít. Výskum spoločnosti Gartner preukázal, že 70 % zákazníkov sa nikdy nenahlásilo do svojich zákazníckych účtov a že až 80 % zákazníkov si vôbec nevšimlo na Facebooku zmeny, ktoré značky komunikovali. Sú tu však značky, ktoré svoj úspech zaznamenali iba prostredníctvom sociálnych sietí. Kde sa skrýva tajomstvo úspechu?  

Trendy v pohovoroch a „windows do Facebooku“

Trendy v pohovoroch a „windows do Facebooku“

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 30.6.2014

Rovnako ako móda, rozvíjajú sa aj nové trendy v oblasti pracovných pohovorov. Objavujeme digitálne platformy či prístupy, ktoré pomáhajú zistiť mieru súladu medzi ponukou a dopytom pracovnej pozície. Urobiť rozhodnutie o tom, že najnovšie trendy sú aj najefektívnejšie, by bolo trocha riskantné vzhľadom na to, že v podstate každý trend reaguje na určitý problém alebo výzvu doby. Poskytuje perspektívu riešenia, ktorá náborovému špecialistovi a kandidátovi značne uľahčuje cestu k validnému výsledku.

Darwinova teória manažmentu zmien

Darwinova teória manažmentu zmien

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 29.4.2014

Zmena je nevyhnutná. Potvrdzujú sa slová Charlesa Darwina, ktorý už pred mnohými rokmi vyhlásil, že prežitie nemajú zaručené ani najsilnejší, ani najinteligentnejší, ale prežijú tí, ktorí sa dokážu prispôsobiť zmene. To, čo platí v prírode, platí v tomto prípade aj v biznise. Oživenie globálnej ekonomiky je i naďalej krehké, napriek tomu vanie vo vzduchu optimizmus a stávame sa svedkami „prepnutia“ firiem z režimu prežitia do režimu rastu.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook