Mgr. Ján Uriga //
Čo má spoločné Terminátor a CFO?
Komunikačný expert radí, že úspešná prezentácia bez ohľadu na tému musí mať formu príbehu, aby zaujala poslucháčov. To platí pre IT-čkára, chemika, ale aj generálneho riaditeľa. Vytváranie príbehu v prezentáciách je novodobá zlatá horúčka. No ako rovnako úspešne komunikovať na dennej báze?
HR vo výrobe musí stavať na silných a schopných jednotlivcoch
Masívny nástup inovácií v podobe 3D tlačiarní, podkožných čipov či nových robotických liniek je len krátky zoznam toho, čo dnes významne ovplyvňuje rozhodovanie a konanie výrobných firiem. Obzvlášť manažmenty firiem sú konfrontované s nasadzovaním týchto nových platforiem, s očakávaním pozitívneho dosahu na ziskovosť.
Silnejúci trhový hráč – centrá zdieľaných služieb
Pohľad do zoznamu odvetví nasvedčuje, že nejde o statický zoznam. Naopak, odpoveď na trhové potreby vytvára nové príležitosti, ktoré sa za krátku testovaciu dobu presúvajú z fázy experimentu do zabehnutých línií. Súvisí to aj s centrami zdieľaných služieb. Dnes hovoríme o fenoméne, ktorý sa aj u nás už nepovažuje za pokus, ale za plne funkčné odvetvie.
Stavať digitálny biznis na digitálnych technológiách nestačí
Veľa tradičných maloobchodných značiek v poslednom čase zaviedlo zmeny, ktoré sa týkali digitalizácie ich biznisu. Cieľom digitalizačných projektov je zvyšovať konkurencieschopnosť cez nárast pozitívnej zákazníckej skúsenosti formou multikanálovej predajnej stratégie. Zákazníci si totiž môžu vybrať, či vykročia loviť svoj produkt do klasického kamenného obchodu, alebo si ho kúpia cez webovú stránku z pohodlia domova, alebo sa pre transakciu rozhodnú prostredníctvom mobilnej aplikácie napr. aj počas cesty domov vo verejnom dopravnom prostriedku.