Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga //

Čo má spoločné Terminátor a CFO?

Čo má spoločné Terminátor a CFO?

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 1.7.2015

Komunikačný expert radí, že úspešná prezentácia bez ohľadu na tému musí mať formu príbehu, aby zaujala poslucháčov. To platí pre IT-čkára, chemika, ale aj generálneho riaditeľa. Vytváranie príbehu v prezentáciách je novodobá zlatá horúčka. No ako rovnako úspešne komunikovať na dennej báze?

HR vo výrobe musí stavať na silných a schopných jednotlivcoch

HR vo výrobe musí stavať na silných a schopných jednotlivcoch

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 5.6.2015

Masívny nástup inovácií v podobe 3D tlačiarní, podkožných čipov či nových robotických liniek je len krátky zoznam toho, čo dnes významne ovplyvňuje rozhodovanie a konanie výrobných firiem. Obzvlášť manažmenty firiem sú konfrontované s nasadzovaním týchto nových platforiem, s očakávaním pozitívneho dosahu na ziskovosť.

Silnejúci trhový hráč – centrá zdieľaných služieb

Silnejúci trhový hráč – centrá zdieľaných služieb

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 2.3.2015

Pohľad do zoznamu odvetví nasvedčuje, že nejde o statický zoznam. Naopak, odpoveď na trhové potreby vytvára nové príležitosti, ktoré sa za krátku testovaciu dobu presúvajú z fázy experimentu do zabehnutých línií. Súvisí to aj s centrami zdieľaných služieb. Dnes hovoríme o fenoméne, ktorý sa aj u nás už nepovažuje za pokus, ale za plne funkčné odvetvie.

Stavať digitálny biznis na digitálnych technológiách nestačí

Stavať digitálny biznis na digitálnych technológiách nestačí

Mgr. Ján Uriga

Mgr. Ján Uriga  // 31.12.2014

Veľa tradičných maloobchodných značiek v poslednom čase zaviedlo zmeny, ktoré sa týkali digitalizácie ich biznisu. Cieľom digitalizačných projektov je zvyšovať konkurencieschopnosť cez nárast pozitívnej zákazníckej skúsenosti formou multikanálovej predajnej stratégie. Zákazníci si totiž môžu vybrať, či vykročia loviť svoj produkt do klasického kamenného obchodu, alebo si ho kúpia cez webovú stránku z pohodlia domova, alebo sa pre transakciu rozhodnú prostredníctvom mobilnej aplikácie napr. aj počas cesty domov vo verejnom dopravnom prostriedku.  

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook