Martin Mišík // odborný redaktor
Je predaj naozaj hrou čísel?
Obchodní manažéri často povzbudzujú predajcov vetou – čím viac zákazníkov oslovíš, tým máš väčšiu šancu predať. Je to ale skutočne tak?
Mystery-shopping: dve strany mince...
Ak chcete ako manažér zistiť, ako postupujú vaši predajcovia v reálnych situáciách, môžete si nechať urobiť „mysterák“. Aká je však jeho skutočná vypovedacia hodnota?
Ako zdatní sú vaši predajcovia?
Čo myslíte, na koľko percent vaši predajcovia využívajú svoj obchodný potenciál? Je veľmi pravdepodobné, že ani netušíte. V článku dostanete pár tipov, ako si o tom urobiť aspoň približný obraz...
Ako zvýšiť „palebnú“ silu firmy
Pri snahe zvýšiť predaj firma buď vezme do tímu ďalších predajcov, alebo posilní marketing. Jedno aj druhé funguje. Často sa však prehliada tretia možnosť – ktorá je navyše zo všetkých najlacnejšia a najefektívnejšia. A s okamžitým účinkom.