Martin Mišík // odborný redaktor
Akú hodnotu má zákazník, ktorý nekúpil?
Obchodníci väčšinou rozlišujú zákazníkov podľa toho, či nakúpili alebo nenakúpili. Či urobili objednávku, alebo nie. No moment! Ak zákazník nič nekúpil, skutočne nemá pre vás žiadnu hodnotu?
Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu?
Jednou z najčastejších námietok zákazníkov je cena. Čo sa v skutočnosti za ňou skrýva? Je možné sa jej vyhnúť?
10 hriechov maloobchodného predaja
Prežíva váš maloobchod ťažké časy? Personál vám odôvodňuje nízke tržby slabou návštevnosťou? To je tiež jeden z faktorov. Ale je celkom možné, že aspoň kus „psa“ je zakopaný niekde inde...
Úloha predajcu sa zmenila. Všimli ste si?
Kedysi bol predajca pre zákazníka hlavne „nosičom“ produktových informácií. Ale po roku 2000 to už neplatí. Dnes zákazníci od predajcov očakávajú niečo úplne iné...