Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Martin Mišík

Martin Mišík // odborný redaktor

Akú hodnotu má zákazník, ktorý nekúpil?

Akú hodnotu má zákazník, ktorý nekúpil?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 23.5.2014

Obchodníci väčšinou rozlišujú zákazníkov podľa toho, či nakúpili alebo nenakúpili. Či urobili objednávku, alebo nie. No moment! Ak zákazník nič nekúpil, skutočne nemá pre vás žiadnu hodnotu?

Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu?

Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 29.4.2014

Jednou z najčastejších námietok zákazníkov je cena. Čo sa v skutočnosti za ňou skrýva? Je možné sa jej vyhnúť?

10 hriechov maloobchodného predaja

10 hriechov maloobchodného predaja

Martin Mišík

Martin Mišík  // 26.3.2014

Prežíva váš maloobchod ťažké časy? Personál vám odôvodňuje nízke tržby slabou návštevnosťou? To je tiež jeden z faktorov. Ale je celkom možné, že aspoň kus „psa“ je zakopaný niekde inde...

Úloha predajcu sa zmenila. Všimli ste si?

Úloha predajcu sa zmenila. Všimli ste si?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 27.2.2014

Kedysi bol predajca pre zákazníka hlavne „nosičom“ produktových informácií. Ale po roku 2000 to už neplatí. Dnes zákazníci od predajcov očakávajú niečo úplne iné...

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook