Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Martin Mišík

Martin Mišík // odborný redaktor

Predajca a emócie

Predajca a emócie

Martin Mišík

Martin Mišík  // 1.7.2015

Emócie sa väčšinou skloňujú v súvislosti so zákazníkmi. Ale ako ovplyvňujú predajcov?

Ako rokovať o cene?

Ako rokovať o cene?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 4.6.2015

Hovorí sa, že cena je v predaji vždy až na prvom mieste. Ako teda ustáť rokovanie o cene, aby vás zákazníci „nezodrali z kože“?

Čo je „alergia na predaj“?

Čo je „alergia na predaj“?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 26.4.2015

Dnes už sú alergie na všetko – na slnko, na zvieratá, na ovocie... a dokonca už aj na predaj! Najhoršie je, že alergické reakcie spúšťajú často samotní predajcovia.

Čo v časoch, keď sa nedarí...

Čo v časoch, keď sa nedarí...

Martin Mišík

Martin Mišík  // 26.3.2015

Každý obchodník občas zažije „otrasný deň“. Ako mu pomôcť znovu sa naštartovať?

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook