Martin Mišík // odborný redaktor
Rýchla doba – rýchly predaj?
Žijeme v dobe, kedy čas už nerátame na dni ani na hodiny, ale pomaly na minúty a sekundy. Je teda namieste snažiť sa urýchliť aj predaj zákazníkom? Nie vždy...
Trpíte ako obchodník „hujerizmom“?
Každý obchodník si chce získať rešpekt a dôveru zákazníka. Niektorí však na to používajú nesprávnu metódu, tzv. „hujerizmus“...
Ako predať drahšie služby?
Predať službu je ťažšie, ako predať produkt, ktorý si zákazník môže ohmatať a porovnať ho s iným produktom. Ako teda odlíšiť vašu službu od podobnej, ale lacnejšej?
Čo je nákupná teplota zákazníka?
Tak ako voda má presnú teplotu, pri ktorej začne vrieť, aj u zákazníka existuje stav, kedy je pripravený kupovať. Napriek tomu sa mnohí predajcovia snažia „variť v studenej vode“...