Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Kamila  Ševčíková

Kamila Ševčíková // odborná redaktorka

Monika Stehlíková: „Som neúnavná optimistka a svojich klientov podporujem aj v tých najbláznivejších plánoch a cieľoch.“

Monika Stehlíková: „Som neúnavná optimistka a svojich klientov podporujem aj v tých najbláznivejších plánoch a cieľoch.“

Kamila  Ševčíková

Kamila Ševčíková  // 1.7.2015

Viacerých z vás, naši verní čitatelia, zaujala jedna z našich autoriek Monika Stehlíková, s ktorou sme vám v roku 2014 priniesli sériu článkov o Reči tela a od začiatku roka 2015 prinášame seriál na večne horúcu tému dress code. Mnohí z vás sa „nechali počuť“, že by o nej radi vedeli viac a keďže náš zákazník = náš pán, nech sa páči, zoznámte sa.

Vytvorte si život, po akom túžite

Vytvorte si život, po akom túžite

Kamila  Ševčíková

Kamila Ševčíková  // 5.6.2015

...je názov novučičkej motivačnej knižky nášho obľúbeného autora Jána Dubničku, v ktorej nájdete princípy úspešného a šťastného života. Aby sme o nej zistili viac, rozhodli sme sa Jána v rozhovore „vyspovedať“ a zistiť, čo ho viedlo k jej napísaniu a ako to vlastne celé vzniklo. Okrem toho sme pripravili aj rýchlu súťaž, v ktorej dvaja z vás majú šancu túto skvelú novinku získať.

Nie je HR ako HR...

Nie je HR ako HR...

Kamila  Ševčíková

Kamila Ševčíková  // 5.6.2015

Masívny nástup inovácií v podobe 3D tlačiarní, podkožných čipov či nových robotických liniek je len krátky zoznam toho, čo dnes ovplyvňuje rozhodovanie a konanie výrobných firiem.

Brandingové trendy 2015...alebo ako vybudovať lovemark

Brandingové trendy 2015...alebo ako vybudovať lovemark

Kamila  Ševčíková

Kamila Ševčíková  // 26.4.2015

Aj vy chcete vybudovať u zákazníkov lásku k vašej značke? Tak si predstavte trh ako oceán. Je veľký a nachádza sa na ňom veľa lodí – značiek. Nájdete tam zaoceánske parníky, ktoré sú mimoriadne silné a dostanú sa kamkoľvek, ale na druhej strane sú dosť pomalé a rýchle manévrovanie je v podstate nemožné.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook