Martin Mišík // odborný redaktor
Aj vaši ľudia nevedomky púšťajú zákazníkov „k vode“?
Získanie každého zákazníka stojí firmu peniaze. Niekedy nie malé. O to viac ma prekvapuje, ako ľahkovážne niektorí pracovníci postupujú v prípade, keď zákazník sám prejaví záujem.
Až 5x ÁNO od zákazníka?
Cieľom každého predajcu je uzatvoriť obchod čo najskôr, najlepšie hneď. Na to však zákazník potrebuje urobiť minimálne päť dôležitých rozhodnutí. Môžete mu s nimi pomôcť.
Ak ide o cenu, je to čierne alebo šedé?
Mnohí predajcovia mi tvrdia, že zákazník sa dnes rozhoduje iba podľa ceny. Na druhej strane všade okolo seba vidíme, že ľudia a firmy nekupujú iba to najlacnejšie. Aká je teda pravda?
3 tipy, ako zjednodušiť predaj
Každý obchodník chce mať objednávku čo najskôr „doma“. Ak sa uzatvorenie obchodného prípadu komplikuje, môže to byť aj vinou samotného obchodníka... Tu sú tri tipy, ako sa tomu vyhnúť: