Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Martin Mišík

Martin Mišík // odborný redaktor

Nie je obchodník ako obchodník

Nie je obchodník ako obchodník

Martin Mišík

Martin Mišík  // 11.3.2021

Každý pristupuje k predaju inak. Ako sú na tom vaši ľudia?

Emócie obchodníka – dobrý sluha, ale zlý pán!

Emócie obchodníka – dobrý sluha, ale zlý pán!

PR
Martin Mišík

Martin Mišík  // 14.3.2019

O emóciách sa v predaji hovorí veľa, ale väčšinou iba v súvislosti so zákazníkmi. Ako je to s emóciami obchodníkov?

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 13.12.2018

Aj keď obchodníckemu „remeslu“ sa môže naučiť takmer ktokoľvek, ešte to neznamená, že z každého aj bude dobrý obchodník...

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?

Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?

Martin Mišík

Martin Mišík  // 14.9.2018

Členovia elitných bojových jednotiek tvrdia, že keď človek narazí na hranicu svojich možností, v skutočnosti je iba na 40 percentách svojho potenciálu. Platí to aj o predajcoch?

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook