
Martin Mišík // odborný redaktor

10 „čiernych dier“ predaja ... alebo ako si obchodníci kazia „kšeft“
Predstavte si ten paradox, že aj napriek tomu, že predaj je spúšťačom celej ekonomiky, pre profesiu predajcu neexistuje žiadna formálna forma vzdelávania. Ak nepočítame komerčné školiteľské firmy, neexistuje žiadna škola, ktorá by ľudí naučila obchodným zručnostiam. Zvláštne, nie?

Uzatváranie predaja – mýty a fakty
Uzatváranie predaja – magický okamih, kde sa dá toho, žiaľ, aj veľa pokaziť... Ako teda obchod uzatvárať s citom?

Ako predávať aj drahšie produkty
Až 73 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, ak im predajca dá zmysluplný dôvod. Ako dosiahnuť, aby zákazník vo vyššej cene nevidel prekážku?

Abeceda zvládania námietok II. časť
Námietky sú pre obchodníkov veľká výzva. Nestačí iba argumentovať. Je za tým kus psychológie, ktorú by mal každý obchodník ovládať ako malú násobilku...