Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Dušan Straňák

Dušan Straňák //

Nie sme stroje, k efektívnym výkonom potrebujeme pozitívne stimuly a spoločné emócie

Nie sme stroje, k efektívnym výkonom potrebujeme pozitívne stimuly a spoločné emócie

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 14.4.2021

Byť manažérom, riadiacim pracovníkom, teamleadrom dnes nie je vôbec jednoduché. Tlak na výsledky je čím ďalej vyšší a sme zahltení zbytočnou e-mailovou a telefonickou komunikáciou a často aj zbytočnými a únavnými mítingami. Okrem toho niektorí z nás pri práci z domu musia prepínať medzi prácou a starostlivosťou o deti a domácnosť. Ako z toho von? Všetko sa mení a adaptovať sa na zmeny znamená uspieť.

Dobre zamieriť, a až potom strieľať

Dobre zamieriť, a až potom strieľať

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 24.8.2016

Napadlo ma, že hokej a predajné techniky majú veľa spoločného. Argumentácia, resp. streľba v hokeji je v niečom podobná – ak si počkám na pohyb brankára, resp. protihráča, dobre zamierim, až potom vystrelím, tak sa moje šance na úspech zvyšujú. Je pravda, že ak vystrelím iba tak naslepo, je pravdepodobnosť, že sa niektoré šance ujmú, ale je to už viac o šťastí a náhode ako o hokejovom umení.

Predavač alebo podávač? Aký štýl predaja vám vyhovuje najlepšie?

Predavač alebo podávač? Aký štýl predaja vám vyhovuje najlepšie?

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 22.4.2016

Aký by mal byť ideálny predajca? Tu sa asi nezhodneme, niektorí zákazníci majú radi, ak im predavač podá presne, čo hľadajú a nech už viac neotravuje, iní majú radi zhovorčivého a usmiateho predajcu. A ostatní zase toho, čo im vie dobre poradiť. Byť dobrým predajcom nie je jednoduché!

Prečo by sme mali kŕmiť slona?

Prečo by sme mali kŕmiť slona?

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 26.2.2016

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, prečo tak často zlyhávame pri dosahovaní našich cieľov? Prečo sa nám nedarí zmeniť naše zlozvyky? Myslím si, že my Slováci celkovo veľmi málo kŕmime našich slonov.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook