
Dušan Straňák //

Prečo by sme mali kŕmiť slona?
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, prečo tak často zlyhávame pri dosahovaní našich cieľov? Prečo sa nám nedarí zmeniť naše zlozvyky? Myslím si, že my Slováci celkovo veľmi málo kŕmime našich slonov.

Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci?
Je 5-krát drahšie (ťažšie!) získať nového zákazníka, ako udržať si toho, čo už máme! Ako si teda zákazníkov udržať?

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 2.časť
Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov - Časť 2. Ako sa naladiť na rovnakú frekvenciu a získať si sympatie zákazníkov?

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 1.časť
Ako sa naladiť na rovnakú frekvenciu a získať si sympatie zákazníkov? Poznáte to? S niektorými zákazníkmi si rozumieme od prvej chvíle a u iných aj po rokoch je komunikácia náročná a uzatváranie obchodu náročné, ak nie nemožné!