Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Dušan Straňák

Dušan Straňák //

Prečo by sme mali kŕmiť slona?

Prečo by sme mali kŕmiť slona?

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 26.2.2016

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, prečo tak často zlyhávame pri dosahovaní našich cieľov? Prečo sa nám nedarí zmeniť naše zlozvyky? Myslím si, že my Slováci celkovo veľmi málo kŕmime našich slonov.

Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci?

Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci?

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 21.12.2015

Je 5-krát drahšie (ťažšie!) získať nového zákazníka, ako udržať si toho, čo už máme! Ako si teda zákazníkov udržať?

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 2.časť

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 2.časť

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 4.11.2015

Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov - Časť 2. Ako sa naladiť na rovnakú frekvenciu a získať si sympatie zákazníkov?

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 1.časť

Prečo vrana k vrane sadá? Porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov – 1.časť

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 12.10.2015

Ako sa naladiť na rovnakú frekvenciu a získať si sympatie zákazníkov? Poznáte to? S niektorými zákazníkmi si rozumieme od prvej chvíle a u iných aj po rokoch je komunikácia náročná a uzatváranie obchodu náročné, ak nie nemožné!

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook