Dušan Straňák //
Zákazníci nehľadajú produkty, chcú riešenia svojich problémov
Predstavte si, že každý deň máte šancu osloviť v priemere 40 000 zákazníkov.
Mikroexpresie – čo skrývame pod maskou?
Je užitočné vedieť čítať reč tela iných ľudí. Ak ste obchodník, tak by ste pravdepodobne veľmi radi vedeli, či vaša ponuka naozaj zaujala alebo ste dostali iba diplomatickú odpoveď.
Odvrátená strana zliav a akciových ponúk
Asi ťažko by sme dnes na trhu hľadali výrobok alebo službu, ktorú by ste si nevedeli kúpiť niekde inde v zhruba rovnakej kvalite, podobnej cene alebo s porovnateľnými službami. Ak aj vytvoríte niečo nové a originálne, je to otázka zopár týždňov či mesiacov, kedy niekto váš „originálny“ výrobok či službu napodobní alebo príde dokonca s niečím ešte lepším či lacnejším. Konkurenčný boj je dnes naozaj tvrdý a snaha odlíšiť sa od konkurencie je nevyhnutná. A tak o zákazníka obchodníci bojujú aj rôznymi fintami a taktikami, poďme sa na zopár z nich pozrieť.
Starého obchodníka novým kúskom nenaučíš!
Alebo že by predsa? Ako použiť metódy firmy toyota pre zlepšenie predajných výsledkov.