Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Dušan Straňák

Dušan Straňák //

Zákazníci nehľadajú produkty, chcú riešenia svojich problémov

Zákazníci nehľadajú produkty, chcú riešenia svojich problémov

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 28.8.2015

Predstavte si, že každý deň máte šancu osloviť v priemere 40 000 zákazníkov.

Mikroexpresie – čo skrývame pod maskou?

Mikroexpresie – čo skrývame pod maskou?

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 1.7.2015

Je užitočné vedieť čítať reč tela iných ľudí. Ak ste obchodník, tak by ste pravdepodobne veľmi radi vedeli, či vaša ponuka naozaj zaujala alebo ste dostali iba diplomatickú odpoveď.

Odvrátená strana zliav a akciových ponúk

Odvrátená strana zliav a akciových ponúk

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 5.6.2015

Asi ťažko by sme dnes na trhu hľadali výrobok alebo službu, ktorú by ste si nevedeli kúpiť niekde inde v zhruba rovnakej kvalite, podobnej cene alebo s porovnateľnými službami. Ak aj vytvoríte niečo nové a originálne, je to otázka zopár týždňov či mesiacov, kedy niekto váš „originálny“ výrobok či službu napodobní alebo príde dokonca s niečím ešte lepším či lacnejším. Konkurenčný boj je dnes naozaj tvrdý a snaha odlíšiť sa od konkurencie je nevyhnutná. A tak o zákazníka obchodníci bojujú aj rôznymi fintami a taktikami, poďme sa na zopár z nich pozrieť.

Starého obchodníka novým kúskom nenaučíš!

Starého obchodníka novým kúskom nenaučíš!

Dušan Straňák

Dušan Straňák  // 26.4.2015

Alebo že by predsa? Ako použiť metódy firmy toyota pre zlepšenie predajných výsledkov.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook